بازی crysis 3

توضیحات بازی :

 دنیای زیبا تبدیل به خرابه ای شده است همه چیز از بین رفته است دوران انسان ها به اتمام رسیده است و موجودات عجیب و غریب در حال فرمانروایی هستند. پس از گذشت سال ها از نسخه دوم بازی این موجودات قصد نابودی جهان را دارند آن ها دور هم جمع شده اند، روز به روز تعدادشان در حال افزایش است، آماده حمله ای برق آسا برای فتح دنیا هستند دیگر امیدی برای بشر نیست اما در حالی که دنیا در حال تسلیم شدن بود Prophet بازگشت تا دوباره مانع این موجودات شود. Prophet شخصیت اصلی سری بازی های کرایسیس می باشد او به نیویورک بازگشته است و قصد متحد کردن انسان ها را دارد تا ارتشی قدرتمند و یک پارچه برای نابودی این موجودات بوجود آورد. در این نسخه سلاح ها و امکانات زیادی به بازی اضافه شده است که یکی از بهترین آن ها تیر و کمانی فوق العاده حرفه ای و زیبا می باشد که به جذابیت بازی می افزاید. Crysis 3 در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Crytek طراحی شده است و کمپانی معروف Electronic Arts آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است این بازی دارای گیم پلی، داستان و موسیقی متن فوق العاده جذاب و زیبایی می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید… 


 



 

راهنمای نصب بازی‌ها:

 ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. 


حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8

Processor: Intel Core2 Duo 2.4 Ghz (E6600) / AMD Athlon64 X2 2.7 Ghz 520

Memory: 2 GB Memory 3 GB on Vista

Graphics: Nvidia GTS 450 / AMD Radeon HD5770

Hard Drive: 17 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

 

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8

Processor: Intel Core i3-530 / AMD Phenom II X2 565

Memory: 4 GB Memory

Graphics: Nvidia GTX 560 / AMD Radeon HD5870

Hard Drive: 17 GB available space



پسورد فایل: www.pocketgames.ir

حجم تقریبی: 8.97 GB



 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد