the sims 4 (سیمز4)

Image result for ‫سیمز 4‬‎


توضیحات بازی : سیمز یک بازی محبوب در دنیا می باشد، تاکنون ۴ نسخه از این بازی عرضه شده است که از آخرین نسخه آن به عنوان برترین بازی مجموعه نام برده می شود این بازی ها دارای ماموریت و هدف خاصی نمی باشد بلکه کنترل برعهده شماست و باید طبق مهارت و تخیل خود، داستانی در بازی بوجود آورید. Get Together یک پک الحاقی برای نسخه ۴ بازی می باشد. وقایع بازی در مکانی به نام Windenburg رخ می دهد. باید در مناطق باستانی و تاریخی به بازی ادامه دهید و همراه با دوستان خود گروهی تشکیل دهید و در مراسم و یا مسابقات شرکت کرده و Level خود را افزایش دهید. در این پک تمامی آپدیت ها و DLCهای بازی وجود دارد. The Sims 4 Get Together در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Maxis طراحی شده است و کمپانی Electronic Arts آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است، این بازی دارای گیم پلی و موسیقی متن فوق العاده جذابی می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…

 

ادامه مطلب ...

Mafia III (مافیا 3)



توضیحات بازی : نسخه‌ی اول و دوم از سری بازی‌های مافیا، بین سال‌های دهه‌ی ۱۹۳۰ تا ۱۹۵۰، در شهری خیالی از کشور آمریکا روایت و دنبال می‌شدند. در ادامه‌ی این راه، بازی Mafia 3 سال ۱۹۶۸ را برای وقوع جریانات بازی برگزیده است. همانند نسخه‌های قبل، بازی در یک شهر ساختگی در ایالات متحده آمریکا دنبال می‌شود. این‌بار نام شهر نیو بوردو است که با تاثیرپذیری مستقیم از شهر نیواورلینز طراحی شده است. همچنین شخصیت اصلی این شماره لینکلن کلی نام دارد. لینکلن یک فرد دو رگه و یتیم است که در دوران کودکی توسط انجمن سیاه پوستان به فرزند خواندگی پذیرفته می‌شود. پس از این ماجرا و با بالاتر رفتن سن لینکلن و شکل گیری جنگ ویتنام، وی به عنوان سرباز به ارتش می‌پیوندند که این موضوع مهارت‌های نظامی لینکلن را شکل داده و این امر به خوبی در طول بازی قابل مشاهده خواهد بود. اما ماجرای اصلی مربوط به پس از بازگشت لینکلن از جنگ می‌شود. داستان اصلی بازی زمانی آغاز خواهد شد که بین دو گروه اوباش سیاه پوست و مافیای ایتالیایی درگیری‌ها رفته رفته رو به زبانه کشیدن هستند و در همین جا و طی اتفاقاتی خاص، لینکلن به طور رسمی به دار و دسته اشخاصی که به The Black Mob مشهور هستند می‌پیوندد. The Black Mob به ارگان جرایم سازمان یافته آمریکایی-‌آفریقایی‌ها در قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ گفته می‌شد. این گروه که با رهبری شخصی به نام جورجی مارکانو به انجام ماموریت‌های مختلف می‌پرداخت، طی حوادثی غیر منتظره برای لینکلن پاپوش دوخته شد و از آن لحظه به بعد، ماجرای انتقام لینکلن شکل می‌گیرد. Mafia III در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Hangar 13 طراحی شده است و کمپانی 2K آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است، این بازی دارای گیم پلی، داستان و موسیقی متن فوق العاده جذابی می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…

 




  ادامه مطلب ...

درجستوجو دوری (finding dory)



» نام: در جستجوی دوری – Finding Dory

» سال انتشار: ۲۰۱۶
» کارگردان: Andrew Stanton, Angus MacLane
» شرکت تولید کننده: Pixar Animation Studios, Walt Disney Pictures
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۹۷ دقیقه
» زبان: دوزبانه (دوبله فارسی + انگلیسی)
» گروه سنی: –


خلاصه داستان: در جستجوی دوری (به انگلیسی: Finding Dory) نام پویانمایی محصول مشترک دو کمپانی پیکسار (به انگلیسی: Pixar Animation Studios) و والت دیزنی (به انگلیسی:Walt Disney Pictures) می‌باشد که به کارگردانی اندرو استانتون (به انگلیسی: Andrew Stanton) و انگس مک‌لین (به انگلیسی: Angus MacLane) ساخته شده و در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی والت دیزنی موشن پیکچرز (به انگلیسی: Walt Disney Studios Motion Pictures) عرضه شده است. داستان پویانمایی دنباله‌ای برای نسخه قبلی آن یعنی “در جستجوی نمو – Finding Nemo” ، محصول سال ۲۰۰۳، می‌باشد. ماهی آبی‌رنگ دوست‌داشتنی اما فراموش‌کار، برای یافتن خانواده‌اش سفری پرماجرا را آغاز می‌کند که در طول آن همه موجودات درس‌های زیادی را در رابطه با معنای واقعی یک خانواده فرا می‌گیرند… از دیگر پویانمایی‌های محصول مشترک پیکسار و والت دیزنی می‌توان به “دایناسور خوب – The Good Dinosaur“، “ظاهر و باطن – Inside Out” و “داستان اسباب‌بازی – Toy Story” اشاره کرد.


 

کوبو (kubo)



» نام: کوبو و دو همراه – Kubo and the Two Strings
» سال انتشار: ۲۰۱۶
» کارگردان: Travis Knight
» شرکت تولید کننده: Laika Entertainment
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۱۰۱ دقیقه
» زبان: دوزبانه (دوبله فارسی + انگلیسی)
» گروه سنی: –

 

خلاصه داستان: کوبو و دو همراه (به انگلیسی: Kubo and the Two Strings) نام پویانمایی محصول کمپانی لایکا (به انگلیسی: Laika Entertainment) می‌باشد که به کارگردانی تراویس نایت (به انگلیسی: Travis Knight) ساخته شده و در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی فوکوس فیچرز (به انگلیسی: Focus Features) عرضه شده است. داستان پویانمایی درباره پسری به نام کوبو (به انگلیسی: Kubo) است که یک زندگی آرام و معمولی در روستایی کنار جاده دارد. تا اینکه روحی از گذشته، با شعله‌ور کردن کینه‌ای قدیمی، زندگی‌اش را زیر و رو می‌کند و… از دیگر محصولات کمپانی لایکا می‌توان به «عروسک‌های جعبه‌ای – The Boxtrolls»، «کورالاین – Coraline» و «عروس مرده – Corpse Bride» اشاره کرد.



 

بچه رئیس ( The Boss Baby )




 

» نام: بچه رئیس – The Boss Baby
» سال انتشار: ۲۰۱۷
» کارگردان: Hendel Butoy, Tom McGrath
» شرکت تولید کننده: DreamWorks Animation
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۹۷ دقیقه
» زبان: دوزبانه (دوبله فارسی + انگلیسی) 
» گروه سنی: PG-13

 

خلاصه داستان: بچه رئیس (به انگلیسی: The Boss Baby) نام پویانمایی محصول کمپانی دریم‌ورکس انیمیشن (به انگلیسی: DreamWorks Animation) می‌باشد که به کارگردانی هندل باتوی (به انگلیسی: Hendel Butoy) و تام مک‌گرث (به انگلیسی: Tom McGrath) ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی فاکس قرن بیستم (به انگلیسی: ۲۰th Century Fox) عرضه شده است. داستان پویانمایی درباره خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه‌اشان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر بزرگتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند با هم متحد شوند… از دیگر محصولات موفق کمپانی دریم‌ورکس می‌توان به پویانمایی‌های “ترول‌ها – Trolls” و “غارنشینان – The Croods” اشاره کرد.