دانلود بازی Assassins Creed Odyssey

دانلود Assassins Creed Odyssey


Assassins Creed Odyssey نام یک بازی جدید کامپیوتری است که در سبک گیمهای اکشن و ماجراجویی و جهان باز قرار داده شده است که توسط کمپانی نام آشنای Ubisoft طراحی و سپس توسط چندین مجموعه از یوبی سافت به نام های Ubisoft Quebec, Ubisoft Montreal, Ubisoft Bucharest, Ubisoft Singapore, Ubisoft Montpellier, Ubisoft Kiev, Ubisoft Shanghai در تاریخ 5 اکتبر 2018 برای پلتفرم PC عرضه شده است. این بازی جدید ترین نسخه از سری گیم های اساسین است که براساس ویژگی های جدید و بهبود قابلیت های قبلی طراحی و ارایه شده است که پیشنهاد میشود با تماشایی ها همراه باشید.


  

 

بخش گیم پلی بازی Assassins Creed Odyssey تشکیل شده از چندین بخش مانند سوارکاری و نبرد های دریایی و قایق سواری و… است که براساس آنها شما میتوانید ماموریت هایی که بازی از شما خواسته است را به پایان برسانید. مهارت های مختلفی در وجود شما نهفته است که با دسترسی به آنها میتوانید زمینه شکست تمامی دشمنان را فراهم سازید که اینکار تنها کمی سخت تر از قبل خواهد بود. زیرا در این نسخه از یک سیستم شبیه سازی شده استفاده شده است که نابود کردن دشمنان کمی سخت خواهد بود و حتی امکان کشته شدن شما در هر مرحله از این بازی وجود دارد.


Assassins Creed Odyssey در طی مراحل مزدوران قدرتمندی را سد راه شما خواهد کرد که در چنین شرایطی قدرت کافی برای نابود کردن آنها را نخواهید داشت و مجبور به فرار خواهید بود. وجود چنین بخش هایی سبب خواهد شد تا شما به مسیر های جدیدی قدم بگذارید و المان های جدیدی سروکار داشته باشید. بازی Assassins Creed Odyssey در بخش ظاهری نیز تفاوت های خوبی را داشته است که شما میتوانید شاهد یک گرافیک دیدنی با کیفیت بالا یعنی Full HD باشید که این قابلیت در سرتاسر بازی قابل مشاهده است. همچنین صداگذاری آن نیز از بخش های جدید برخوردار است که تماشایی ها پیشنهاد میکند این بازی عالی را از دست ندهید.


حداقل سیستم مورد نیاز:


OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)


Processor: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Ryzen 3 – 1200, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz


Memory: 8 GB RAM


Graphics: AMD Radeon R9 285, NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB VRAM with Shader Model 5.0)


DirectX: Version 11


Storage: 46+ GB available space


Additional Notes: Video Preset: Lowest (720p)


سیستم پیشنهادی:


OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)


Processor: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Ryzen 5 – 1400, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz or better


Memory: 8 GB RAM


Graphics: AMD Radeon R9 290, NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB VRAM with Shader Model 5.0) or better


Storage: 46+ GB available space


Additional Notes: Video Preset: High (1080p)


دانلود نسخه fitgirl :(حجم : 51.8  گیگابایت)



          پسورد : بدون رمز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد