من نفرت انگیز 3 (Despicable Me 3)

پوستر انیمیشن من نفرت انگیز 3



» نام: من نفرت انگیز 3_ Despicable Me 3

» سال انتشار: 2017
» کارگردان : Kyle Balda_Eric Guillon_Pierre Coffin

» شرکت تولید کننده: ILLumination Entertainment_Universal Pictures

» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان:90 دقیقه
امتیاز  :  6.4

 من نفرت انگیز 3 (Despicable Me 3) نام سومین قسمت از سری کارتون‌های "من نفرت انگیز " محصول کمپانی ایلومینیشن (Illumination Entertainment) است که به کارگردانی مشترک کایل بالدا (Kyle Balda)، پیئر کافین (Pierre Coffin) و اریک گیلون (Eric Guillon) ساخته شده و در سال 2017 منتشر شده است. در این قسمت "گرو" با برادر دو قلویش "درو" مواجه می شود، برادری که هیچوقت از وجودش خبر نداشته و حالا از "گرو" میخواهد تا به او برای انجام یک سرقت ملحق شود... 


صوت دوبله فارسی  | 
01:29:32  | 
mka  | 
81 مگابایت
گویندگان: حامد عزیزی، سعید نورمحمدی و…
دوزبانه (دوبله فرسی + انگلیسی)  | 
WEB-DL
 720p  | 
mkv  | 
799 مگابایت
دوزبانه (دوبله فرسی + انگلیسی)  | 
WEB-DL
 1080p  | 
mkv  | 
1575 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد